CSD Unibertsitate Kirolaren Espainiako Batzordearen osoko bilkurako buru izan da Jaenen

Kontseiluak 2025eko Espainiako unibertsitate kirolaren nazio eta nazioarteko jardueraren txostena eta hurrengo urteetarako ildo estrategikoak aurkeztu zituen
  • CEDUk, Espainiako unibertsitateen kirol-jarduera koordinatzeaz arduratzen den kide anitzeko organoak, 2025eko Unibertsitate Kirolaren Jardunaldi Nazionalen esparruan egin du urteko osoko bilkura, aurten Jaengo Unibertsitatean.

 

Madrilen, 2025eko azaroaren 26an.- Kirol Kontseilu Gorenak (CSD) Unibertsitate Kirolaren Espainiako Batzordearen (CEDU) osoko bilkura zuzendu zuen joan den ostegunean Jaengo Unibertsitatean. Batzorde hori Espainiako unibertsitate-kirola koordinatzeaz arduratzen den kide anitzeko organoa da. Bilera 2025eko Unibertsitate Kirolaren Jardunaldi Nazionalen barruan egin da, eta, aurten, erakunde jiendarra bertan izan da.

CSDk 2025eko nazioko eta nazioarteko jarduerari buruzko txostena aurkeztu du CEDUren Osoko Bilkuran (CSDren lehendakaritzari atxikitako organoa da, eta Kontseiluaren, unibertsitateen eta autonomia-erkidegoen ordezkariek osatzen dute).

Aurten Espainiako Unibertsitate 31 Txapelketa egin dira guztira, eta 7.000 parte-hartzaile baino gehiago izan dira (kirolari eta ofizialen artean), aurreko urtean baino 500 gehiago. Guztira 82 unibertsitatek parte hartu dute CEU2025etan, eta horietako 15ek lehiaketak antolatu dituzte.

Era berean, Espainiako 23 unibertsitatetako 350 bat kirolarik parte hartu zuten European University Sports Association (EUSA) erakundeak antolatutako lehiaketetan, eta Espainiak 26 domina lortu zituen.

Bestalde, berrogeita hamar bat unibertsitatetako 228 atleta lehiatu ziren Udako eta Neguko Unibertsitate Munduko Jokoetan eta Unibertsitate Kirolen Nazioarteko Federazioak (FISU) antolatutako Munduko Kopetan, eta guztira 29 domina lortu zituzten gure herrialdearentzat.

Jaenen egin zen CEDUren osoko bilkuran, CSDko ordezkariek hurrengo urteetarako ildo estrategikoak ere zehaztu zituzten. Ildo horietan, ikusgarritasuna hobetu eta parte-hartzea eta errendimendua handitu behar dira, eta unibertsitateekiko eta autonomia-erkidegoekiko lankidetza indartu behar da, unibertsitate-kirolaren plangintzari eta kudeaketari dagokienez.