Kirol kontseilu gorenak berritu haren nortasun korporatiboa

  • Asmoz modernitatearen handiagoa a osatzen duten osagaiak irudi, logotipo berriak, orain CSD egunetik batez osatuta tipografia eta kolore dinamikoenak eta egungo
  • Kontseiluko lehendakariak, Irene Lozano, berrikuntza hori egiteko esan nahi du bultzada itxaropentsua ” “ urtebete, eta “ hainbeste zailtasun apustua etorkizuneko ilusionagarri ”
  • Pixkanaka ezartzeko eta gizarte- eta ekonomia-errealitateari egokitutako izango da gure herrian bizi da; beraz, beharrezko aldaketak papeleria, seinaleak, kartelak edo joango faseka

Madril, 2021.- martxoaren 4aKirol kontseilu gorenaren (CSD) bere identitate korporatibo berria aurkeztu du gaur egungo komunikazio formak egokitutako ikus-elementuak oinarritua, eta ezaugarri batzuk eta dinamismoa.

Burua, Irene Lozano "ilusionagarri da CSD egiteko, irudi berri bat izatea, erraz eta egokitu du etorkizuna pandemia. hain gogorra ez den bide izan zen, eta, ildo horretatik, orain, txertaketa-kanpaina martxan dago eta datozen denbora pixka bat gehiago izanda eta baikortasunez ikusten dugu itxaropena zela uste izan dugu une egokia da nortasun korporatiboaren berritu kirolaren etxean. Berri bat iritsi da, aro berria, espainiako sektorerako, eta nahastera, sintesira, eraldaketa, digitalizazioa eta modernitatea. espainiako kirolariek Eta CSD parte izango" hori.

Modernidad eta dinamikoa da, eta nazioarteko proiekzioa

Logotipoa, koloreak, tipografia, bai eta erantzuten diote soiltasun, hurbiltasuna, eta eraman nahi den modernotasun ideia erakunde honek, aldi berean, kirolaren balioak jasotzen dituzte.

Hala, agerian uzten du logotipoa letrek izandako mugimendu handiena duten batzuk gaur egungo klasikoetarako eta batasuna. atletismo-pista baten antzekoa da, CSD Berria txirrindularitza edo, are gehiago, automobilgintzako zirkuitu bati, ideia ekartzen dituzten dinamismoaren kirolaren berezko dituzte sare horiek, gainera, siglak hain islatzen dute. horiek guztiak bat sumatzen da entrelazarse jarraipena printzipio eta azkena. Bestalde, letrak, eta orain arte hori osatzen zuten, hala, erakundeen organismo baten beraren logoa gisa, kirolen goi kontseiluak da.

Tipografia dagokionez, batez osatutako grafia biribilagoa bat etorriz, letrak, berriz, berezko logotipoa. dagokienez, koloreak, albo batera utzi da tradizionala urdina-mota hori, gorriak eta granateak ezin hobeto islatzen duten markaren nortasuna. Ezaugarri hori bera ere jasotzen da nazioarteko proiekzioa Espainiako bertan logotipoa izan ere, honen bestera eraman daiteke, “ S ” Spain formatuan erabiltzen bada, bertikala.

Diseinu berriak egin, lehiaketa publiko bidez, enpresak Interbrand, europako agentziak.

Gaur egungo gizarte eta ekonomi egoera hau behin betiko ezarri egingo duela. horregatik, nortasun berria eman dio, baldin eta pixkanaka paper, seinaleak, kartelak eta gainerako elementuak irakur daitezke aldatu dira.