O Consello Superior de Deportes renova a súa identidade corporativa
- Con o obxectivo de dotar dunha maior modernidade aos elementos que compoñen a súa imaxe visual, o CSD contará a partir de agora cun novo logotipo, composto dunha tipografía e cores máis dinámicas e actuais
- Para a presidenta do Consello, Irene Lozano, esta renovación supón “un impulso esperanzador” nun ano de tantas dificultades, e “unha aposta ilusionante de futuro”
- La implantación será paulatina e adaptada á realidade social e económica que vive o noso país, polo que as modificacións necesarias canto a papelería, señalética, ou cartelaría iranse facendo por fases
Madrid, 04 de marzo de 2021.- El Consello Superior de Deportes (CSD) presentou no día de hoxe a súa nova identidade corporativa baseada nuns elementos visuais adaptados ás actuais formas comunicativas e dotados duns trazos de maior modernidade e dinamismo.
Para la presidenta del CSD, Irene Lozano, "es ilusionante contar con una nueva imagen más moderna, sencilla y adaptada al futuro. El año de pandemia tan duro que llevamos ha marcado un antes y un después y, en ese sentido, ahora que la campaña de vacunación está en marcha y contemplamos los próximos tiempos con algo más de esperanza y optimismo, hemos creído que era un buen momento para renovar la identidad corporativa de la casa del deporte español. Llega un nuevo momento, una nueva época para el sector del deporte español, lleno de transformaciones, digitalización y modernidad. Y el CSD va a formar parte de ello".
Modernidade, dinamismo e proxección internacional
O logotipo, a tipografía, así como as cores, responden á idea de sinxeleza, proximidade, e modernidade que se queren trasladar desde a institución, ao mesmo tempo que recollen os valores do deporte.
Así, o logotipo reflicte unha evolución das letras actuais máis clásicas a unhas con maior movemento e unidade. O novo CSD lembra a unha pista de atletismo, de ciclismo ou, mesmo, a un circuíto de automobilismo, o que traslada a idea do dinamismo tan propia do deporte. As mesmas siglas reflicten, ademais, continuidade. Ao entrelazarse todas elas percíbese un principio e un final. Por outra banda, consérvanse a coroa e as letras que ata agora formaran parte do logo, mantendo desta maneira a institucionalidad propia dun organismo como é o Consello Superior de Deportes.
En cuanto a a tipografía, pasa a estar composta por unha grafía máis arredondada en consonancia coas propias letras do logotipo. Mentres que, polo que se refire a as cores, abandónase o tradicional azul por unha gama de amarelos, vermellos e granates que reflicten á perfección a identidade da Marca España. Este trazo propio con proxección internacional tamén se percibe no propio logotipo xa que del pódese trasladar a “S” de Spain se se emprega en formato vertical.
El nuevo diseño lo ha elaborado, a través de un concurso público, la empresa Interbrand, una de las mayores agencias de Europa.
La actual situación social e económica fará que a implantación definitiva desta nova identidade sexa progresiva. Por iso, a papelería, señalética, cartelaría e demais elementos que se modifican iranse renovando por fases.