Declaración de Accesibilidade

CSD comprometeuse a facer accesible o seu sitio web, de conformidade co Real Decreto 1112/2018, do 7 de setembro, sobre accesibilidade dos sitios web e aplicacións para dispositivos móbiles do sector público.

La presente declaración de accesibilidade aplícase ao sitio web https://www.csd.gob.es/.

1.1. Situación de cumprimento

Leste cerco web é parcialmente conforme co RD 1112/2018 debido ás excepcións e á falta de conformidade dos aspectos que se indican a seguir.

1.2. Contido non accesible

El contido que se recolle a seguir non é accesible polo seguinte:

1.2.1. Falta de conformidade co RD 1112/2018

  • Existen vídeos pregrabados sen subtítulos ou transcrición dispoñible [requisito número 9.1.2.2 Subtítulos (gravados) de UNE-EN 301549:2022].
  • Existen fallos na estruturación de contido coas etiquetas semánticas de HTML5 ou roles WAI-ARIA, asociación, agrupación e descrición dos elementos de formulario, ausencia de encabezados, xerarquía inadecuada de encabezados e identificación ou uso inadecuado de táboas [requisito número 9.1.3.1 Información e relacións de UNE-EN 301549:2022].
  • Posible aparición de scroll horizontal ao reaxustar o tamaño de pantalla [requisito número 9.1.4.10 Reaxuste do texto de UNE-EN 301549:2022].
  • Dependencia de dispositivo [requisito número 9.2.1.1 Teclado de UNE-EN 301549:2022].
  • Posible alteración da orde do foco ao navegar por determinados elementos [requisito número 9.2.4.3 Orde do foco de UNE-EN 301549:2022].
  • Existencia de ligazóns sen descrición precisa, indicando o seu propósito e/ou funcionalidade [requisito número 9.2.4.4 Propósito das ligazóns de UNE-EN 301549:2022].
  • Errores no uso das etiquetas e atributos de HTML e WAI-ARIA [requisito número 9.4.1.1 Procesamento de UNE-EN 301549:2022].
  • Incorrecta definición dos atributos e estados de certos elementos que compoñen a interface [requisito número 9.4.1.2 Nome, función, valor e estado de UNE-EN 301549:2022].
  • Puede haber arquivos ofimáticos en PDF ou outros formatos que non cumpran os requisitos de accesibilidade.

1.2.2. Carga desproporcionada

No aplica.

1.2.3. Contido fóra do ámbito da lexislación aplicable

Podrían existir arquivos ofimáticos en PDF ou outros formatos publicados antes do 9 de setembro de 2022 que non cumpran na súa totalidade todos os requisitos de accesibilidade, aínda que se procurou que a maioría deles si o cumpran.

1.3. Preparación da presente declaración de accesibilidade

La presente declaración foi preparada o 29/09/2023.

El método empregado para preparar a declaración foi unha avaliación levada a cabo por un terceiro.

Última revisión da declaración: 19/09/2025.

1.4. Observaciones e datos de contacto

Puede realizar comunicacións sobre requisitos de accesibilidade (artigo 10.2.a) do RD 1112/2018) como, por exemplo:

  • Informar sobre calquera posible incumprimento por parte deste sitio web.
  • Transmitir outras dificultades de acceso ao contido.
  • Formular calquera outra consulta ou suxestión de mellora relativa á accesibilidade do sitio web.

A través das canles de información oficiais. Puede presentar:

  • Unha Queja relativa ao cumprimento dos requisitos do RD 1112/2018.
  • Unha Solicitud de información accesible relativa a:
    • Contidos que están excluídos do ámbito de aplicación do RD 1112/2018 segundo o establecido polo artigo 3, apartado 4.
    • Contidos que están exentos do cumprimento dos requisitos de accesibilidade por impor unha carga desproporcionada.

Na Solicitude de información accesible, débese concretar, con toda claridade, os feitos, razóns e pedimento que permitan constatar que se trata dunha solicitude razoable e lexítima.

Pode realizar as xestións a través da Sede electrónica do Ministerio, así como do resto de opcións recollidas na Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

Las comunicacións, queixas e solicitudes de información accesible serán recibidas e tratadas pola Unidade responsable de Accesibilidade do Ministerio de Educación, Formación Profesional e Deportes.

1.5. Procedemento de reclamación

Si, unha vez realizada unha solicitude de información accesible ou queixa, esta sería desestimada, non se estivese de acordo con a decisión adoptada, ou a resposta non cumprise os requisitos contemplados no artigo 12.5, a persoa interesada poderá iniciar unha reclamación. Igualmente poderase iniciar unha reclamación no caso de que haxa trascurrido o prazo de vinte días hábiles sen obter resposta.

La reclamación pode ser presentada a través da Sede electrónica do Ministerio, así como no resto das opcións recollidas na Lei 39/2015. As reclamacións serán recibidas e tratadas pola Unidade responsable de Accesibilidade do Ministerio de Educación, Formación Profesional e Deportes.

1.6. Contido opcional

Este sitio web aplica os requisitos da Norma UNE-EN 301549:2022 considerando as excepcións do RD 1112/2018.