María José Renda inaugura o “Curso de Boas prácticas Coeducativas na Educación Física”
Madrid, 21 de novembro de 2018. A presidenta do Consello Superior de Deportes, María José Renda, inaugurou hoxe o “Curso de Boas Prácticas Coeducativas na Educación Física”, unha iniciativa do CSD en colaboración co Ministerio da Presidencia, Relacións coas Cortes e Igualdade e o Instituto da Muller, que ten como obxectivo facilitar mecanismos formativos adecuados para transmitir a igualdade de xénero e de oportunidades a través do deporte a aqueles responsables das comunidades autónomas encargados da formación en Educación Física.
A secretaria de Estado para o Deporte destacou a importancia de facilitar ferramentas ás administracións autonómicas para que poidan apostar por unha educación con perspectiva de xénero e igualdade no deporte entre homes e mulleres, tal e como se puxo de manifesto na última reunión da Conferencia Sectorial do Deporte celebrada o pasado 23 de xullo. “Temos que dar ferramentas, formar a eses formadores para que nesas idades temperás sexamos capaces de transmitir os valores igualitarios. O deporte e a educación son complementarios, transmiten valores e como tal teñen que ir da man”, afirmou.
Ademais, destacou que mediante a educación en valores por medio do deporte favorecerase a igualdade de oportunidades, así como a xeración de iconas tanto masculinas como femininos que serven de exemplo de comportamento aos máis pequenos. “Se as normas do xogo están descompensadas desde a base, crearase un deporte e unha sociedade descompensada. Por iso perseguimos a igualdade desde a base”, concluíu.
Á inauguración deste curso asistiron a maioría das persoas responsables da área de Deporte das súas respectivas comunidades autónomas. Este curso, promovido pola subdirección Xeral de Muller e Deporte do CSD, dotará de ferramentas a estes formadores a través de estratexias e pautas para que fomenten a igualdade de oportunidades e a eliminación de estereotipos entre mozos e mozas na Educación Física.
As docentes “formadoras de formadores” foron Elena Ramírez, Julia Blández e Patricia Rocu, da Universidade Complutense de Madrid.