O deporte español pasa á acción contra a discriminación
Madrid, 17 de novembro de 2023.- O Consello Superior de Deportes (CSD) lanza esta semana unha nova campaña de publicidade institucional, que profunda na estratexia “Iguais no Deporte” e que consolida os esforzos do Goberno de España por protexer tres principios irrenunciables: a igualdade, a inclusión e a diversidade.
Baixo a lema “No deporte, que o que importa, importe”, a campaña incide nese tres liñas de actuación, con outras tantas adaptacións creativas. Unha por cada reivindicación.
Así, a campaña eríxese nun escudo contra a discriminación cara ao colectivo LGTBI, promovendo unha contorna deportiva onde a autenticidade e a diversidade florezan sen obstáculos. Non menos importante é a mirada inclusiva cara ás persoas con discapacidade, destacando a súa habilidade e o seu dereito a participar plenamente no mundo do deporte. O terceiro eixo é a igualdade de xénero e é que a campaña tamén recoñece e celebra o papel crucial das mulleres neste ámbito.
“Estamos decididos a construír un terreo de xogo onde cada persoa poida destacar, demostrar a súa valía e gozar en liberdade. Por iso quixemos, con esta campaña, expresar a nosa convicción de que o deporte é un vehículo de igualdade, inclusión e diversidade. Xuntos, como sociedade, podemos romper as cadeas da discriminación e crear espazos deportivos que sexan inclusivos, xustos e equitativos. A diversidade é, sen dúbida, a forza do noso deporte”, subliña o presidente do CSD, Víctor Francos.
O CSD sente que é o momento de pasar á acción. De recoñecer o papel da muller no deporte, de desterrar estereotipos contra as persoas LGTBI e de abrir camiño para unha igualdade real para as persoas con discapacidade. En todos os deportes e en todas as disciplinas, facendo que a xustiza, a aceptación e o respecto sexan os valores que se impoñan no espazo deportivo.
Esta debe ser a xeración que rompa as cadeas da discriminación e que converta o deporte nun espazo de liberdade, no que toda persoa teña a oportunidade de brillar e de demostrar a súa destreza, sen temor.
A campaña
O plan de difusión desta campaña, financiada pola Unión Europea a través dos Fondos Next Generation, contempla a emisión de cuñas, a inserción de anuncios e a exhibición de pezas gráficas en prensa, radio, cinema, medios dixitais e exterior.
A peza sobre igualdade de xénero subliña que as deportistas só están presentes nun 8,2 por cento das noticias que aparecen en televisión, reivindicando para elas unha maior atención mediática.
Sendo a inclusión outro dos eixos de actuación prioritarios do Consello Superior de Deportes, a campaña tamén enxalza os éxitos dos 15.000 deportistas con discapacidade que cada día contribúen ao recoñecemento do deporte paralímpico español.
Pola súa banda, baixo a mensaxe "E se son LGTBI, a quen lle importa?", a terceira liña temática promove a diversidade á vez que apunta contra quen discriminan ás persoas LGTBI.