Proxecto Tánxer gool
Co apoio de Prográmalos Muller e Deporte do CSD, presentamos o Proxecto Tanger Gool, (Simz & Pixel). Trátase dun documental onde se busca promover a cohesión social, a ruptura de estereotipos, a igualdade de xénero e o respecto entre dous pobos unidos pola súa paixón cara ao fenómeno futbolístico. (Ao BOUGHAZ VS ATÉTICO DE MADRID MULLERES)
- INFORME DO PARTIDO: Ao BOUGHAZ vs. ATLÉTICO MULLERES DE MADRID.
- ESTADO ACTUAL DO PROXECTO.
- Actualmente atópase en fase de desenvolvemento da parte das traducións dos materiais brutos da película (rodada en español, árabe e francés).
INTRODUCIÓN
O proxecto da película documental Tánxer Gool inicia a súa andaina no 2009, e ha ido crecendo e evolucionando desde entón. En 2012 xorde a idea de incorporar á historia a celebración dun partido amigable entre o equipo feminino de fútbol da cidade Ao Boughaz, e o Atlético de Madrid Mulleres, como forma de cooperación para a promoción deste deporte a ambos os dous lados do estreito, e de provocar unha experiencia deportiva intercultural entre as xogadoras de ambos os equipos.
Este encontro amigable celebrouse o pasado 9 de Febreiro entre Ao Boughaz e o Atlético de Madrid Mulleres, e formará parte da película Tánxer Gool, que nos fala de fútbol, deporte, igualdade, cooperación, solidariedade e modernidade nunha das cidades con maior efervescencia de Marrocos.
MERCADOTECNIA E COMUNICACIÓN
En setembro de 2012 péchase o plan de comunicación, cunha data para o partido e uns obxectivos concretos: Dar a coñecer o proxecto da película documental e promocionar o partido de fútbol en si mesmo, para darlle a maior visibilidade e cobertura mediática.
Para iso leváronse a cabo diferentes accións:
- Lanzamento e difusión de tres notas de prensa, coincidindo con tres punto álxidos da campaña: o lanzamento da campaña de crowdfunding, o vídeo do making off da sesión de fotos do Atlético de Madrid Mulleres para un calendario solidario con Roberto Verino, e a convocatoria de celebración do partido amistos en Tánxer.
- Campaña Crowdfunding: Non só serviu para cubrir parte do financiamento, senón que foi a plataforma ideal desde a que dar a coñecer o proxecto, resultando este elemento máis importante que o financiamento finalmente conseguido.
- Realizouse un intenso traballo en RRSS con actualizacións constantes do proxecto durante o período de campaña, tanto en Facebook como noutras redes sociais como Twitter ou You Tube.
- Noticias en diarios deportivos de tirada nacional como Marca, As ou Mundo Deportivo, e múltiples referencias en blogues, foros e webs deportivas.
LIGAZÓNS MATERIAIS PROMOCIONAIS
Descargar vídeos promocionais:
Campaña microfinanciación Crowdfunding en LANZANOS e tráiler:
http://www.lanzanos.com/proyectos/tanger-gool/
Making Calendario Mulleres:
http://www.youtube.com/watch?v=7J-_k3wReIk
Xogadores/as do Atlético animan a participar na campaña
Juanfran e Marieta.: http://www.youtube.com/watch?v=fKGdsyThohc
Koke e Adriana: http://www.youtube.com/watch?v=uJeyD4YCTEE
Adrián e Leticia: http://www.youtube.com/watch?v=zX7ey45gKL8
FACENDO A PELICULA CON (Vídeos Making):
Soufia Issami: Actriz principal de Tánxer Gool. Premiada a nivel internacional polo seu traballo en “Sur a Plache”, de Lila Kilani.
http://www.youtube.com/watch?v=e_balPakbsc
Ahmed: Alumno do taller de vídeo
http://www.youtube.com/watch?v=oTBM8KZbcQ0
Tarik: Profesor do taller