O CSD e Unipublic presentan as camisolas de líder da Volta Feminina by Carrefour.es
A cinco días do inicio da proba, o Consello Superior de Deportes e Unipublic presentaron o catro camisolas distintivas que vestirán as líderes de cada clasificación
Las pezas premiarán á líder da clasificación xeral, da montaña, por puntos e á corredora máis combativa
Con o respaldo a este proxecto, o CSD mantén a súa liña prioritaria de actuación de fomento da igualdade, así como a súa posta en valor da colaboración público-privada
Madrid, 26 de abril de 2023.El Consello Superior de Deportes (CSD) e Unipublic presentaron este mércores, na sede do organismo, as camisolas de líder de La Vuelta Femenina by Carrefour.es. Las pezas, elaboradas por Santini, distinguirán ás líderes da clasificación xeral, da clasificación da montaña, da clasificación por puntos e á corredora máis combativa de cada etapa.
As mellores corredoras do planeta loitarán por este prezado distintivo durante o sete días que dura o maior evento feminino de ciclismo de España. Trátase, de feito, da carreira dunha semana - masculina ou feminina- con maior dotación económica en premios.
“Hoxe presentamos o catro camisolas, aínda que este catro prendas teñen un significado que vai moito máis alá. Representan o mellor do deporte practicado por mulleres que, con esta magnífica Volta Feminina, segue avanzando en visibilidade, proxección e recoñecemento. En uns días, serán moitas as deportistas de todo o mundo que pelexarán por conseguilos e as que, en cada pedaleo, contribuirán á igualdade no deporte”, declarou José Manuel Franco, presidente do CSD, socio fundamental no impulso da carreira.
Durante a súa intervención, Franco destacou, ademais, a importancia da colaboración público- privada para que este tipo de competicións leven a cabo. En este sentido, lembrou que na liña de favorecer sinerxias entre empresas e administracións públicas, o Consello traballa por conseguir que os patrocinios no deporte sigan crecendo.
Neste caso, ponderou a aposta de “as administracións públicas, Unipublic, ASO, os patrocinadores, as federacións, os equipos e os medios de comunicación”, aos que agradeceu especialmente a súa contribución “na visibilidade, a proxección e o recoñecemento das mulleres deportistas”.
“Todos estamos a facer unha aposta para que non só o futuro do deporte sexa feminino, senón para que o presente tamén o sexa”, recalcou o secretario de Estado para o Deporte. Pola súa banda, Fernando Escartín, director xeral da carreira, afirmou: “Este catro camisolas son o aceno de identidade da carreira, é o motivo polo que 168 corredoras poranse na liña de saída o próximo 1 de maio en Torrevieja. Estamos moi orgullosos de presentalos hoxe aquí porque representan o esforzo, a aposta e a motivación que Carrefour, o Consello Superior de Deportes, a Fundación Deporte Novo, Škoda e Elpozo demostraron por esta edición histórica de La Vuelta Femenina by Carrefour.es”.
No acto, ademais do presidente do CSD e do director xeral da carreira, estiveron presentes o director xeral de Unipublic, Javier Guillén; a embaixadora da Volta Feminina, Dori Ruano; e as ciclistas Paula Orgaz, María Romero, Almudena Montalvo e Miriam Gardachal.
Los catro camisolas
El camisola vermella, patrocinado por Carrefour, patrocinador principal da Volta Feminina, vestirá á líder da clasificación xeral da carreira. A camisola da montaña, patrocinado pola Fundación Deporte Novo, premia á corredora mellor situada na clasificación xeral da montaña. Para esta clasificación, as ciclistas sumarán puntos nos diferentes portos puntuables que hai ao longo do percorrido (entre 20 e 2 puntos en función da categoría do porto e da posición de paso).
A camisola verde, patrocinado por Škoda, distinguirá á líder da clasificación xeral por puntos. Cada corredora sumará puntos (entre 50 e 1 punto) segundo a posición ocupada ao final de cada etapa, así como en métalas volantes intermedias de cada etapa en liña. A camisola branca, patrocinado por ElPozo Bienestar, portarao a ciclista que, segundo a decisión do xurado, fose a máis loitadora da etapa anterior.
A Volta Feminina by Carrefour.es
A carreira comezará o próximo 1 de maio en Torrevieja e concluirá o 7 de maio na mítica ascensión a Lagos de Covadonga. 168 corredoras loitarán por conseguir as prezadas camisolas de líder ao longo dun percorrido de máis de 700 quilómetros repartidos en sete etapas: unha contrarreloxo por equipos, tres etapas chairas, unha de media montaña e dúas de montaña. A carreira poderase seguir en directo en RTVE, Eurosport, Canle Sur, Esport3, Televisión de Galicia, Castela-A Mancha Media Play, Radio Televisión Castela e León, 7 Rioxa TV e Navarra Televisión.